SSL/TLS

درصورتی‌که یک برنامه اطلاعات حساس را بر روی شبکه به‌صورت واضح انتقال دهد، این اطلاعات تا رسیدن به مقصد نهایی، توسط عوامل متعدد میانی در دسترس خواهد بود. اگر نفوذگر به این عوامل میانی دسترسی داشته باشد یا ترافیک شبکه را استراق سمع کند، باعث افشای اطلاعاتی همچون نام کاربری، گذرواژه و سایر اطلاعات حساس می‌شود. برای جلوگیری از این حملات استفاده از پروتکل SSL/TLS که در محیط وب با نام HTTPS  شناخته می‌شود، ضروری است.

پس از فعال‌سازی سرویس SSL بر روی سایت خود، می‌بایست امنیت آن را ارتقا دهید. ‌پیاده‌سازی و استفاده ایمن از SSL/TLS دارای جزئیات فنی متعددی است که می‌بایست به‌درستی رعایت شود. در صورت عدم رعایت ملاحظات و نکات امنیتی در پیاده‌سازی این پروتکل، محرمانگی و یکپارچگی داده‌های مبادله شده به خطر می‌افتد.

مرکز آپا دانشگاه صنعتی امیرکبیر با داشتن سابقه طولانی در زمینه مطالعه آسیب‌پذیری‌های پروتکل SSL/TLS و همچنین توسعه ابزار خودکار تست امنیتی این پروتکل و پیکربندی امن آن برای سازمان‌ها و نهادهای مختلف، خدمات زیر را به‌صورت دسترسی از راه دور و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای متقاضیان انجام می‌دهد:

  • دریافت گواهی معتبر
  • مشاوره و پشتیبانی
  • نصب و پیکربندی پروتکل SSL/TLS
  • امن‌سازی پروتکل

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.